طراحی سایت حرفه ای – جمع بندی سئو جلسه اول
نوشته شده توسط : علی کمانکش

خب در مقاله های قبلی بسیار حرف های زیادی درباره ی سئو و … زدیم. در این مقاله و مقاله های طراحی سایت حرفه ای قصد داریم آنها را برای شما در ۳ روز جمع آوری کنیم.پس لطفا اگر ۷۱ مقاله قبلی را نخوانده اید این ۹ مقاله که عنوان آنها طراحی سایت حرفه ای است را بخوانید و آنچه را ما در این سال ها گفته ایم را در زمانی حدود ۱ ساعت به صورت خلاصه درک کنید. انشاالله که موفق شوید.

ابتدا به سراغ سئو می رویم. ما در مقاله های سئو قبلی یک مقاله به نام چه ملاک هایی برای گوگل وجود دارد؟ داشتیم که محبوب ترین مقاله بخش سئو شد حال می خواهیم خلاصه و ترکیب آن با مقاله های دیگر را برای شما ذکر کنیم. پس با ما باشید.

ملاک هایی که در گوگل برای بالا آمدن سایت شما وجود دارد :

ابتدا باید بدانیم سئو چیست. سئو مخفف کلمه search engine optimization است و به معنای بهبود و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است.

چرا ما به سئو در طراحی سایت نیاز داریم؟ فرض کنید شما فروشنده بلیط هواپیما هستید.خب مصلم است اگر سایت خود را به کسی معرفی نکنید هیچ کسی آنرا نمی شناسد. شما می توانید با بهبود آن مثلا در کلمه کلیدی “خرید بلیط هواپیما” در صفحه اول جستجو بیایید خوب معلوم است که سایت شما شناخته و کسب و کارتان رونق می گیرد.

۱- سرعت لود سایت

سرعت لود شدن سایت در دو چیز تاثیر دارد : کاربران و گوگل . اگر سایت شما در کمتر از ۵ ثانیه لود نشود کاربران سایت خسته شده و سایت را می بندند. و به همین دلیل گوگل هم یکی از ملاک های خود را سرعت لود در طراحی سایت حرفه ای قرار داده است تا کاربران راضی باشند.

۲- بک لینک خروجی

منظور ما از بک لینک خروجی در واقع لینک هایی هستند که سایت های دیگر به طراحی سایت حرفه ای شما می دهند. فرض کنید شما می خواهید در کلمه کلیدی “خرید بلیط هواپیما” در نتایج جستجو بیایید. اگر سایت های دیگر با نام خرید بلیط هواپیما شما را لینک کنند شما زود تر به نتایج جستجو می آیید.

بقیه اصول سئو در مقاله بعد…

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: